هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

با پیگیری طرح حمایت از تولید ملی در مجلس صنعت نجات پیدا خواهد کرد

با پیگیری طرح حمایت از تولید ملی در مجلس صنعت نجات پیدا خواهد کرد

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از پیگیری طرح حمایت از تولید ملی در مجلس خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، بخش صنعت و معدن نجات پیدا می‌کند.

محمد بیاتیان   در همایش روز ملی صنعت و معدن که در سالن اجتماعات پیامبر اعظم در استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: تحقق حماسه سیاسی زمینه را برای خلق حماسه اقتصادی تسهیل کرده است.

وی با بیان اینکه تشدید تحریم‌ها نشان‌دهنده حرکت ما در مسیر صحیح و به سمت "باغ سبز" است خاطرنشان کرد: استان کردستان، دارای ظرفیت و در عین حال نواقصی است که باید به آن توجه جدی شود.

نماینده مردم بیجار با مقایسه وضعیت استان کردستان با استان‌هایی همچون خوزستان اظهار کرد: در آنجا تنها 8 سال جنگ وجود داشته است، اما در کردستان از ابتدای پیروزی انقلاب، مردم درگیر مسئله جنگ بودند و حتی تا سال 75 نیز هنوز نگاه امنیتی بر استان سایه افکنده بود.

بیاتیان افزود: در حال حاضر در استانی چون خوزستان، مشوق‌های مناسبی به منظور تسهیل در واردات و صادرات صورت می‌گیرد، اما متأسفانه کردستان از این مزایا محروم است.

وی با تأکید بر اینکه دولت یازدهم باید مشوق‌هایی در ترانزیت کالا برای استان کردستان در نظر بگیرد، تصریح کرد: منطقه کردستان عراق نیز به عنوان بازاری بکر و فرصتی تاریخی در دسترس ما قرار دارد.

نماینده مردم بیجار در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه اقلیم عراق، محل جولان شرکت‌های ترکیه‌ای شده است خاطرنشان کرد: به دلیل مراودات فرهنگی و زبانی و دارا بودن مرز مشترک می‌توان با برقراری ارتباط سازنده از این فرصت نهایت بهره را برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد