هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

نامه نمایندگان استان کردستان به وزیر راه و شهرسازی


نمایندگان مردم استان کردستان طی نامه‌ای به نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی، اعتراض خود را نسبت به وضعیت راه و مسکن در استان کردستان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا) منطقه کردستان، در این نامه خطاب به وزیر آمده است: متاسفانه وضعیت راه و مسکن استان کردستان به ویژه راه‌های بین شهری، راه‌های روستایی و مسکن مهر دچار مشکلات عدیده‌ای است.

محسن بیگلری نماینده سقز و بانه،‌ سیداحسن علوی و سالار مرادی نمایندگان سنندج‌، دیواندره و کامیاران،‌ سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار و حامد قادرمرزی نماینده قروه و دهگلان از مجمع نمایندگان استان کردستان در ادامه این نامه برای رفع مشکل مردم، خواستار حضور هرچه سریع هیئتی در راستای بررسی موضوع مسکن مهر و راههای بین شهری و روستایی شده‌اند.

نمایندگان در این نامه استناد کرده‌اند که سهم استان کردستان از آسفالت راههای روستایی در رده‌های آخر کشور است.

نمایندگان در خصوص بحث مسکن مهر نیز، عدم آماده سازی زمین توسط مسکن و شهرسازی،‌ مهیا نبودن زیرساخت‌ها و در نهایت دو برابر تمام شدن قیمت مسکن مهر نسبت به استان‌های همجوار حین تحویل توسط شهروندان کردستان را از جمله مواردی برشمرده‌اند که نارضایتی مردمی را در پی داشته است.

شایان ذکر است که استان کردستان از استان‌های کم برخوردار از آسفالت راه روستایی است، که از میانگین کشوری پایین‌تر است و حتی برخی از شهرستان‌های آن از جمله سقز تنها 27 درصد از راه‌های روستایی آن آسفالته است که این میزان از میانگین استانی هم بسیار پایین‌تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد