هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

نوروز خود را چگونه گذراندی مهندس؟!

درود بر خوانندگان عزیز وبلاگ

بنا به دعوت آقای مهندس بیاتیان، افتخار داشتم در یکی از برنامه های سرکشی ایشان از روستاها بعد از پیروزی در انتخابات حضور داشته باشم. دوست داشتم مشاهدات عینی خودم را از این بازدیدها بازگو کنم. دیدارهایی با مردمانی که سادگی و صداقت را در عین زکاوت و نجابت از آسمان آبی دیارشان به یادگار داشتند.

در این سفر یک روزه حدود 8 روستا مورد بازدید قرار گرفت. شعف و اشتیاق مردمی که از قبل در جریان سفر مهندس به روستایشان قرار داشتند جداً قابل وصف بود و به قول خود مردم ، برایشان تازگی داشت چرا که معمولا رسم اینگونه بوده که نماینده ای که برنده انتخابات می شده، دیگر پشت سرش را نگاه نمی کرده و حسرت دیدن نماینده چه در جمع خودشان چه در شهر و حتی در تلویزیون به دلشان مانده بود.

در روزی که من حضور داشتم حداقل 4 مورد قربانی از طرف مردم روستا انجام گرفت که حقیقتاً از سر صدق و لطف و محبت اهالی این روستاها بود هر چند در چند مورد هم خود مهندس یا اطرافیان ایشان از انجام این قربانی ها جلوگیری می کردند.

نشست های صمیمانه با مردم غالباٌ در مسجد روستا یا در منزل معتمد روستا انجام می گرفت. در ابتدای نشست، متنی ساده ولی گیرا و روان از طرف یکی از اهالی قرائت می شد که در آن خوش آمدگویی و تبریک سال نو به مهندس بیاتیان و همراهان ایشان و برخی مشکلات عمده روستا بیان می گردید.

سپس مهندس بیاتیان با همان لحن گرم و صدای منحصر به فرد و پر حجم شروع به صحبت برای مردم می نمود. نکاتی جالب از صحبت های ایشان را تیتر وار خدمت شما عرض می کنم:

1.      سخنان مهندس در 8 روستا با 8 شروع متنوع و متفاوت ، حاکی از تسلط وی به فن سخن داشت به گونه ای که حتی برای همراهان ایشان هم تازگی داشت. این موضوع نشان می داد نقیصه ای که شاید خیلی از مسوولین با آن دست به گریبانند یعنی ضعف در سخنوری، نه تنها در شخص بیاتیان وجود ندارد بلکه  نقطه قوت و حتی شاید برگ برنده وی در مجلس هم باشد.

2.      اشاره به برخی مشکلات در برخی روستاها، مایه تعجب و خوشحالی مردم می گردید چرا که خود آنها این مشکلات را در صحبت هایشان منعکس نکرده بودند که حاکی از شناخت و مطالعه مهندس از منطقه دارد.

3.      به گفته بزرگان برخی از روستاها، رقابت انتخاباتی در مناطقی هنوز به پایان نرسیده بود که حضور مهندس و دعوت ایشان برای تبدیل رقابت به رفاقت جالب توجه بود.

4.      بیاتیان، حضور 88 درصدی مردم بیجار در انتخابات را ، ادای تکلیف مردم ارزیابی نموده و وظیفه خود و سایر مسوولان و مدیران دانستند که در مقابل این مردم شریف، از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

5.      بیاتیان در همه سخنرانی هایش خود را خادم و نوکر مردم بیجار در مجلس معرفی می نمود.

6.      وی از مردم برای ادای هرچه بهتر دین و تکلیف در راستای وظیفه نمایندگی طلب دعای خیر می نمود.

7.      ایشان هدف از شناسایی و جمع آوری مشکلات و نقایص موجود را در راستای تدوین سند چشم انداز توسعه بیجار عنوان نموده و از همه مردم برای مشارکت در ساختن بیجاری متفاوت دعوت به همفکری و تلاش مضاعف نمودند.


و اینگونه است که مهندس بیاتیان تعطیلات نوروزی خود را در میان مردمی گذراند که این روزها دل در گرو مهرش دارند و او با دیدن مشکلات و کاستی های آنان عزم خود را برای پا گذاشتن در جای پای پدر شهیدش و ادای تکلیف و خدمت جزم نمودهاست...


پایدار باشید

کسری

نظرات 8 + ارسال نظر
کسری دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.bijare90.blogsky.com/

قابل توجه دوستان گرامی
بنده فقط یکروز در رکاب مهندس بودم
این درحالیست که مهندس هر روزدر تمام مدت تعطیلات با یک اکیپ از دوستان راهی مناطق دوردست روستایی میشدند

مهدی علیخانی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://bijaronline.com

بنر تبلیغاتی پیام کوتاه سید محمد بیاتیان در سایت بیجار آن لاین قرار گرفت

ممنونم دوست گرامی

روشن پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

جوجه را آخر پاییز میشمارند

سطر ها بسیار موثر هستند

چون به شما میفهمانند که :

۱ نظم و ترتیب همیشه در اولویت است

۲ سکوت معنی دار بهتر از کلمات بی معنی است . . .

مهدی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمیکند

رودخانه ها آب خود را مصرف نمیکنند

درختان میوه خود را نمی خورند

خورشید گرمای خود را استفاده نمیکند

ماه ، در ماه عسل شرکت نمیکند

گل ، عطرش را برای خود گسترش نمیدهد

نتیجه :

زندگی برای دیگران ، قانون طبیعت است . . .

.

سارا متقی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

چرا سایت بیجار آن لاین یک سایت تفرقه انگیز و طرفدار دو آتیشه مرادنیا بود بنر تبلیغاتی مهندس بیاتیان را در سایت خود قرار داده آیا این سایت مورد تایید شما می باشد لازم به ذکر است سایت بیجار ان لاین برای آقای محسن علیخانی هست چی شد حالا طرف دار مهندس بیاتیان شده میشه خواهش پیگیری نمایید علت این کار چیه اگر اخباری از این سایت درباره مهندس بیاتیان منتشر کرد صحت دارد یا خیر

سلام به شما
آقای بیاتیان در چهار سال آینده نماینده مردم شهرستان بیجار می باشد . هر کسی فارغ از هر رأیی که داده، می تواند از ایشان انتظار داشته باشد حتی اگر او را قبول نداشته باشد. به همین منوال سایت های موافق یا مخالف به همان اندازه حق دارند در مورد نماینده شهرشان بنویسند و نقاط قوت او را بازتاب و نقاط ضعف را با دیده انصاف مورد نقد سازنده قرار دهند.

بنا بر این این اقدام بیجار آن لاین قابل تقدیر می باشد.
در مورد اخبار مربوط به مهندس بیاتیان و صحت و سقم آن نیز مسوولیت هر خبر منتشر شده بر عهده مرجع آن می باشد.

این وبلاگ، مطالب منتشره در مورد آقای بیاتیان را با ایشان هماهنگ می نماید.

حسین خیابان شهدا جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

من به جای شعر برایتان چند نظر کاربردی می گذارم :

شاهد نصب پارچه نوشته هایی از شهرداری در سطح شهر بودیم که مردم را به دریافت پیشنهادات و انتقادات دعوت کرده بودند ، یکی از دلایل آن ، درج مطالبی منطقی و به حق در وبلاگ هواداران از وضعیت شهر بود که متن چاپ شده آن در خیلی از اداره های ذیربط در این روزها دست به دست می چرخد و احسنت می گویند .
همیشه حرف حق طرفدار دارد و ممکن است باعث تحرک مسئولان شهرستان شود و خواهشمندیم مطالب مشابه از مشکلات شهر و روستاها را منتشر سازید و شاهد نتایج مثبت آن باشید

حسین خیابان شهدا جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

درخواست از مهندس بیاتیان
از آقای مهندس بیاتیان خواهشمندیم که در وقت فراغت قبل از رفتن به بهارستان ، یک سرکشی به باغهای اطراف بیجار مانند سراب و یارمجه داشته باشد تا ببیند آنهمه سرنگ خونی تزریقی ها را !
تا ببیند جوانان ما پر پر می شوند ! تا ببیند این ضربه شوم ممکن است به درب هر خانه ای بزند !
مانیز می دانیم که شما مسئول جمع اوری معتاد و مواد نیستید ! تعجب نکنید که میدانیم شما وظیفه دارید از مسئولانی که کوتاهی می کنند بازخواست کنید ، شما را به روح شهدا قسم می دهیم که از کنار این مشکلات به سادگی نکذرید ، باید نیروی انتظامی و فرمانداری هر هفته در مورد این مشکل چاره اندیشی کنند ، باید دست به دست هم دهند و خانواده ها را آموزش بدهند که البته نداده اند !( تمام تلاش فرمانداری و نیروی انتظامی شده برگزاری مثلا نمایشگاه با چند تا عکس از معتادان ! بعد پخش از تلویزیون)
اگر از شما هم بشنویم که خدا نکرده بگویید : این یک مشکل کشوری و بین المللی است ، از دور و بر شما با قاطعیت دور شده و قطع امید خواهیم کرد و این گفته های شما را حمایت ضمنی از کم کاری مسئولان ذیربط و سست ، در مورد بیجار خواهیم دانست !
در هفته نیروی انتظامی ، تشخص می کردند که کشفیات ما کم است ! و نتیجه می گرفتند که اینجا معتاد و موارد مخدر کم است ! پس صحنه هایی که می بینیم و می شنویم چه ؟ یک مرکز ترک اعتیاد باز کرده اند که مورد حمایت قاطع مسئولان است ، اما چه کسی از وضعیت آنجا خبر ندارد ؟! چرا تحقیق نمی کنند ؟ چرا مردم را احمق فرض می کنند ؟
این جواب خون شهدا و فداکاریهایشان نیست که آنها خون دادند ، امروز اینگونه جامعه ما به سوی انحطاط برود ! ما کاری به کشور و بین الملل نداریم ، ما می خواهیم شهر تشیع مان ، پاک باشد نه گویسبقت را از قروه و سنندج و سقز و بانه در شیشه ای ها برباید ! که اینگونه شده است .
جاده سازی و آسفالت و اعتبار ملی مبارک خود شان باشد ، فعلا" باید مشکلات را حل کرد و زمینه آن را کم کرد ، بدون ارائه آمار طویل خدمات (؟!) اقتصادی و تولیدی مانند کارخانه و راه آهن و آرد و غیره هم می توان زندگی کرد و لی مرگ شیشه ای که برای شهرستان بیجار به ارمغان آورده شده ، بد بلایی است !

در ایجاد انگیزه نیروهای انتظامی و خصوصا" قضایی برای تمهید مقدمه پاکسازی و پیشگیری ، چه راهکارها و برنامه هایی دارید ؟! منتظریم

مهدی علیخانی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.bijaronline.com

دوستان سلام اینجانب مهدی علی خانی فرزند محمدعلی مدیر سایت بیجار ان لاین هستم و سایت بیجار ان لاین یک سایت فرهنگی هنری و اطلاع رسانی می باشد و از هیچ گروه خاصی و نماینده های دوران انتخابات حمایت یا تبلیغ ننموده است سارا خانم دال بر چه سند و مدرکی سایت بیجار آن لاین را سایتی تفرقه انگیز و طرافدار گروه خاصی می نمایید. من با آقای محسن علیخانی هیچ نسبتی نداشته بلکه ما از طایفه زندیه و حسن تیموری هستیم کاملا در اشتباهید آیا در دوران انتخابات برای کدام نماینده تبلیغ نموده ام که شما یک جانیه قضاوت می نمایید.
تلفن های تماس 09353961399-09126119020-09396119020

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد