هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

یوم الله22بهمن ماه سال 1392 بیجار گروس



 ه گزارش خبرنگار بام ایران،سید محمد بیاتیان ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم انقلابی شهرستان بیجار اظهار کرد:در روز 22 بهمن 1357، قیام مردم ایران به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به رهبری امام خمینی (ره) به بار نشست.

 

 وی گفت:ظلم و استبداد 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی جمهوری اسلامی تأسیس شد.

 

بیاتیان افزود:22 بهمن روزی است که کلمه توحید،در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به حبل الله بود که رژیم ستم شاهی دو هزار و پانصد ساله طاغوتیان برای همیشه تاریخ نابود شد و ثابت کرد آوای الله اکبر از رگبار مسلسل قوی تر و نیرومند تر است.

 

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عظمت ملت ایران و خون شهدا بسیار بالا و ارزشمند است،تصریح کرد:شهیدان این مرز و بوم در برابر دشمنان از جان و مال وفرزندان خود گذشتند و امروز ه به برکت خون شهیدان است که ایران بر قله اقتدار ایستاده است .

 

سید محمد بیاتیان با بیان اینکه ایران اسلامی امروز یکی از با عزت ترین کشورهای دنیا است یادآور شد:ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد اقتدار بیشتر نظام اسلامی هستیم.

 

وی تصریح کرد:تداوم پیروزی ما،حاصل تداوم رمز های پیروزی ماست زیرا خداوند متعال هر گونه نعمتی را به ملتی عطا بفرماید آن را پس نخواهد گرفت مگر آنها خود در نگهداری آن تلاش نکنند.

 

بیاتیان یادآور شد :22بهمن یادآور روزهای پر از رشادت،فداکاری ، شهادت طلبی و ولایت پذیری است .

 

نماینده مردم بیجار در مجلس با بیان اینکه تحریم های دشمنان انقلاب روز به روز زیادتر می شود اظهار داشت:ملت قهرمان ایران این روز را ثانیه شماری می کردند که یک بار دیگر به میدان بیایند تا مشت محکم تری را بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی بزنند و به آنان بفهمانند که ملت ایران از تحریم ها هیچ گله و شکایتی ندارند و تا آخرین نفس گوش به فرمان ولی زمان خود خواهند بود.

 

وی گفت:رهبر عزیز و فرزانه ما اجازه داد تا دیپلمات های ایران بر سر میز مذاکره بنشینند تا بتوانند آنچه را که حق ملت ایران اسلامی است را به دست آورند ما به دیپلمات های خود اطمینان کامل داریم در حالیکه ما به آمریکا هیچ اعتمادی نداریم و تا ابد آن کشور را دشمن خود و قرآن می دانیم.

 

بیاتیان بیان داشت:آمریکا ملت ایران را از گزینه های روی میز می ترساند ولی آمریکا این را به خاطر بسپارد مردم ایران همان ملتی ست که رژیم طاغوت را با عزم و اراده به زانو کشاند و هم اکنون  نیز به هیچ یک از گزینه های آنها اعتنایی ندارند و با توکل به خداوند تمام آنها را با ندای استقلال آزادی و جمهوری اسلامی پاسخ خواهند داد.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود:باید با پاسداری از دستاورد های خون هزاران شهید بیشتر از گذشته با آرمانهای انقلاب آشنا و اهداف معمار کبیر انقلاب را که همانا رساندن و متصل کردن این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) است را محقق کنیم .

 

وی در ادامه گفت :ما با شرکت در مذاکره 1+5خواستیم به تمام جهان بگویم ایران دنبال هیچ جنگ و جنجالی در منطقه نیست باید بدخواهان بدانند با این تحریم ها مقاومت مردم را بیشتر می کنند و هرگز در برابر هیچ ذلتی نخواهد ایستاد و آنها نمی توانند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند.

 

بیاتیان گفت:همه ما زیرلوای پرچم اسلام ناب محمدی(ص) متحدتر از همیشه گوش به فرمان رهبر خود هستیم و تا آخرین لحظه از مقاومت و ایستادگی دست نخواهیم کشید.

 

وی اسلام جعلی و ساختگی را نشان از ناکامی آمریکا در برابر انقلاب اسلامی و مردم متدین کشورمان دانست و ادامه داد: مرزهای ما عقیدتی است نه آرمان کورکورانه از اسلام جعلی ساخته دست آمریکا.

 

نماینده مردم بیجار،بابارشانی و یاسوکند در پایان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص موضوع هسته‌ای اظهار کرد:بنا به بیانات ایشان هدف اصلی دشمنان بحث هسته‌ای نیست ، آنها دنبال چیزهای دیگری هستند و مردم دلیر ایران اسلامی یک بار دیگر ثابت کردند که در صحنه هستند و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن خشم و انزجار خود را بر علیه استکبار که سر کرده آنها آمریکا و انگلیس هست را اعلام نمایند و فریاد مرگ بر آمریکا بیشتر از گذشته سر خواهند داد و خواستار ایرانی آبادتر از همیشه خواهند بود.

 

در پایان این مراسم، بیانیه راهپیمایان حاضر در سالروز پیروزی انقلاب قرائت و آدمک و پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا توسط راهپیمایان به آتش کشیده شد.

  








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد