هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان نماینده بیجار:علاوه بر برنج، گوشت سبد کالا هم خارجی است

نماینده مردم بیجار در مجلس با تأکید بر اینکه دولت با شیوه توزیع سبد کالا به شعور مردم توهین کرده است، گفت: گوشت و برنجی که در این سبد به مردم داده می شود، خارجی است و نشان می‌دهد از قِبل واردات آن‌ها هم عده‌ای با رانت خواری، سودهای هنگفت برده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از فارس؛سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی  به نارضایتی شدید مردم از نحوه و روش توزیع سبد کالا اشاره کرد و گفت: دولت، بدون کارشناسی و عجولانه دست به این کار زده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت با شیوه توزیع سبد کالا به شعور مردم توهین کرده است، خاطرنشان کرد: عده ای در این میان سودهای فراوانی می‌برند، در حالی که در شیوه پرداخت نقدی، دست کم، تمام مبلغ به خودِ مردم و آن هم به همه مردم می‌رسید و عده‌ای مانند امروز از دریافت کمک، محروم نمی‌شدند.
 
وی افزود: در طرح سبد کالا تقسیم بندی درآمدی به گونه ای صورت گرفته که استاد دانشگاه و نماینده مجلس مشمول دریافت آن شده، اما بسیاری از کشاورزان، مستمری بگیران کمیته امداد و مددجویان بهزیستی مشمول نشده‌اند.
 
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارقام اعلام شده از سوی دولت، گفت: بنا بر اعلام از منابعی که برای مجلس نامشخص است، 2400 میلیارد تومان برای سبد کالا اختصاص یافته است که اگر 15 درصد هم برای آن هزینه شده باشد، دست 350 میلیارد تومان سود، نصیب عده‌ای خاص کرده است.
 
وی اظهار کرد: گوشت و برنجی که در این سبد به مردم داده می شود، خارجی است و نشان می دهد از قِبل واردات آن ها هم عده‌ای با رانت خواری، سودهای هنگفت برده‌اند.
 
بیاتیان با تأکید بر اینکه ما کسی را متهم به ویژه خواری نمی کنیم، گفت: منظور ما این است که چرا به گونه‌ای پیش بینی و طراحی نشد که این سودها الان در جیب مردم باشد؟
 
وی ادامه داد: امروز، گرفتاری مردم، مرغ و برنج نیست، بلکه گرفتاری های بزرگ تری از قبیل هزینه های بهداشت و درمان و مسکن، اکنون گریبان مردم را گرفته است.
 
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی به انعکاس خارجی به صف کردن مردم برای دریافت کالا اشاره کرد و گفت: اکنون در ابتدای اجرای مفاد توافق نامه ژنو، این مدل توزیع کالا چراغ سبز نشان دادن به تحریم کنندگان ملت ایران و ایجاد سوءتفاهم برای آن هاست که گمان کنند تحریم ها به حدی تأثیرگذار بوده که مردم برای دریافت کالاهای معمولی مجبورند در صف بایستند.
 
بیاتیان در پایان نشان دادن چنین تصویری از ملت مسلمان ایران را بی انصافی و دال بر غفلت مسئولان از بازتاب های خارجی شیوه توزیع سبد کالا عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد