هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

مدیرکل جدید ورزش و جوانان کردستان معرفی شد


خبرگزاری شبستان: حامد جولایی دونده باسابقه تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، ظهر امروز طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد و حامد جولایی دونده باسابقه تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران و از جوانان تحصیلکرده حوزه ورزش کردستان حکم مسئولیت خود را دریافت کرد.



عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در این مراسم اظهار داشت: کردستان جزو غنی ترین استان های کشور از لحاظ منابع انسانی کارآمد و تحصیلکرده بوده و جوانان این دیار در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی افتخارات بسیاری را برای ایران اسلامی در عرصه های مختلف بین المللی به ارمغان آورده اند.


وی افزود: انتظار می رود محرومیت ها و عقب ماندگی های این استان به دلیل جنگ تحمیلی با نگاه ویژه مسئولان کشوری مورد توجه قرار گیرد و شاهد ایجاد تأسیسات زیربنایی در حوزه ورزش و جوانان در این استان باشیم.


استاندار کردستان تصریح کرد: خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزشکاران باسابقه و موفق کشور و از جوانان تحصیلکرده این دیار بوده و امیدواریم که با حمایت های وزیر ورزش و معاونان وی شاهد انسجام بخشی و گسترش فعالیت های مرتبط با حوزه جوانان در استان باشیم و تشکل های مردم نهاد و هیئت های ورزشی این استان از اعتباران و خدمات بیشتری بهره مند شوند.


حامد جولایی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کردستان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: هم اکنون بیش از 60هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 350 هیئت ورزشی در استان مشغول به فعالیت هستند و از لحاظ ورزش های همگانی نیز این استان در سال گذشته رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.


وی افزود: کمبود اعتبارات یکی از مهمترین مشکلات حوزه ورزش در استان است به گوه ای که هم اکنون 100 پروژه نیمه کاره در استان وجود دارد که برای بهره برداری به بیش از 90 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.


جولایی از ورزشگاه سرپوشیده 6هزار نفری سنندج، خوابگاه 400نفری ورزشکاران،پیست دومیدانی سرپوشیده سنندج و 5 استخر آموزشی شنا به عنوان مهمترین پروژه های ورزشی استان نام برد که در صورت بهره برداری می تواند بخش بزرگی از دغدغه های ورزشکاران این دیار را برطرف نماید.


در ادامه این مراسم نیز جمعی از نمایندگان ورزشکاران و جوانان استان مطالبی را پیرامون حمایت از هیئت های ورزشی، توانمندسازی تشکل های مردم نهاد و فراهم کردن زمینه های لازم برای بیمه ورزشکاران و حمایت از طرح های ابتکاری جوانان بیان کردند.


گفتنی است در پایان این مراسم نیز حامد جولایی حکم مسئولیت خود را به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان کردستان از دستان محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.

 


نماینده مردم شریف شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی :



  
  
بدون تصویر
زیر ساخت های عمرانی ورزش در کردستان فراهم نیست

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان : محمد بیاتیان نماینده مردم شریف شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  متاسفانه زیر ساخت های عمرانی ورزش در کردستان فراهم نیست و سرانه 33 سانتیمتری ورزش در کردستان با توجه به تعداد ورزشکاران و پتانسیل بالایی استان اصلا زیبنده نمی باشد .

 وی افزود: کردستان دارای پتانسیل ها و نیروی توانمندی است که استفاده از این ظرفیت ها توسعه همه جانبه استان را به دنبال دارد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کردستان به دلیل عدم زیر ساخت های مناسب و اسپانسرهای توانمند از دیگر استان های کشور در بحث ورزش عقب مانده است.

بیاتیان یادآور شد: در حال حاضر ورزش های پهلوانی و بومی و محلی کردستان از دیگر استان ها سرآمد است و توسعه و ارتقاء جایگاه آنها باید اولویت کاری اداره کل ورزش و جوانان اشد.

وی ادامه  داد: متاسفانه کردستان نه کارخانه بزرگ دارد و نه اسپانسر توانمند به همین دلیل باید نگاه وزارتخانه به ورزش کردستان ویژه باشد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: کردستان جوانانی دارد که اگر زیر ساخت ها فراهم شود می توانند در عرصه های ملی و بین المللی خوش بدرخشند.

بیاتیان اظهار داشت: استفاده از تجربیات پیشکسوتان، پژوهشگران و نخبگان ضروری است و می تواند در توسعه همه جانبه ورزش نقش اساسی را ایفا کند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید ورزش های بومی و محلی استان توسعه پیدا کند و در عرصه های ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می رود دولت تدبیر و امید در مطالبات به حق مردم کردستان در توسعه ورزش استان ویژه باشد.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد