هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان :هفته آینده حضور نوبخت در جلسه شورای اداری استان کردستان

8.jpg

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛سیدمحمد بیاتیان عضو مجمع نمایندگان استان کردستان از حضور معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان کردستان در هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به نارضایتی نمایندگان استان کردستان از میزان بودجه اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی استان کردستان، نمایندگان این استان مراتب اعتراض و گلایه‌مندی‌شان را به طرق مختلف به دولت و هیئت رئیسه مجلس اعلام کرده‌اند.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان کردستان تاکنون هیچ‌گونه نشست و یا دیداری با نوبخت، معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور نداشته است، اما قرار است وی در جلسه شورای اداری استان در روز پنج‌شنبه هفته آینده حضور یابد.
عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در ادامه اظهارداشت: قرار است نوبخت در جلسه شورای اداری استان کردستان به تشریح جزئیات بودجه‌های اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی پرداخته و ابهامات اعضای مجمع را درباره بودجه‌های عمرانی استان مردستان در لایحه بودجه سال آینده، برطرف کند.
 
به گزارش تسنیم، اعضای مجامع نمایندگان استان‌های خوزستان و کردستان، هفته گذشته به دلیل کاهش بودجه‌های عمرانی در این استان‌ها، استعفایشان را به هیئت رئیسه اعلام کردند. البته اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان در روز سه‌شنبه گذشته پیرامون این موضوع، دیداری با رئیس مجلس داشته‌اند./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد