هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان/ جوانفکر در حوزه تخصصی خوداظهار نظر کند

محمد بیاتیان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات اخیر علیرضا جوانفکر مبنی بر عوامل نابسامانی کشور رئیس مجلس و قالیباف است، گفت: جوانفکر باید در حوزه مطبوعات که حوزه تخصصی‌اش است به اظهار نظر بپردازد ودر مواردی که تخصص ندارد اظهار نظر نکند.

نماینده مردم بیجار و گروس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نام بردن از رئیس مجلس به عنوان مسبب نابسامانی اقتصاد کشور تهمت است و دوره اینگونه مباحث تمام شده ، تصریح کرد: اقتصاد کشور امروز متاثر از دو عامل عدم مدیریت ناکارآمد و تحریم‌ها است که نباید این مسئله را به دو شخص خاص منتصب کرد.

وی با بیان اینکه نباید منکر اقدامات مثبت دولت نهم و دهم بود، ادامه داد: بزرگترین کار دولت احمدی‌نژاد اجرایی کردن فاز اول هدفمندی یارانه‌ها بود که با مشکلات فراوانی همراه است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید براینکه افزایش فروش نفت از سوی دولت یازدهم تاراج اموال آیندگان نیست، افزود: دولت احمدی‌نژاد نیز از طریق فروش نفت بودجه کشور را تامین می‌کرد حتی این فروش نفت، دولت دهم را به پردرآمدترین دولت‌های چند سال اخیر تبدیل کرد، که اگر اینگونه باشد باید گفت که دولت احمدیِ‌نژاد اموال آیندگان را به تاراج برده است که این بحث درستی نیست.

بیاتیان، با اعلام اینکه مسبب اصلی نابسامانی اقتصاد کشور دولت احمدی‌نژاد وتیم اقتصادی وی است، تصریح کرد: دولت دهم هیچ‌گاه برای سامان دادن اقتصاد ملی با تکیه بر منابع داخلی موفق نبود این بحث را می‌توان در عملکرد دولت احمدی‌نژاد به خوبی دید.

نماینده مردم بیجار در مجلس با تاکید براینکه افزایش نقدینگی در کشور دروغ نیست، افزود: احمدی‌نژاد با مسکن مهر سعی داشت مشکلات مردم را کاهش دهد، اما کشور را با مشکلی به نام نقدینگی مواجه کرد و موجبات بهم ریختگی اقتصاد کشور را فراهم کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تصریح کرد: جوانفکر بیش از این در برهه‌ای که کشور نیاز به آرامش دارد، با اظهاراتی که نشات گرفته از تعصبات به فردی خاص  است جو کشور را متشنج نکند.

علیرضا جوانفکرمشاور رئیس جمهور سابق کشورمان در نقد گزارش صد روزه دولت روحانی اعلام کرده عامل نابسامانی اقتصاد کشور دکتر لاریجانی و قالیباف هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد