هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار جدید کردستان معرفی شد


هیئت وزیران در جلسه یکشنبه 10 آذر ماه سال جاری عبدالمحمد زاهدی را به عنوان استاندار جدید کردستان و جایگزین علیرضا شهبازی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛عبدالمحمد زاهدی استاندار استانهای ایلام ،چهار محال و بختیاری و استان مرکزی را در سوابق اجرایی خود دارد.
بر اساس این گزارش ، عبدالمحمد زاهدی مسوولیت معاون سیاسی استانداریهای استانهای سیستان و بلوچستان و کرمانشاه، مشاور استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان را نیز تجربه کرده است.
گفتنی است ،زاهدی مسوول اداره دوم سیاسی و کارشناس سیاسی وزارت کشور  وی همچنین معاون پشتیبانی شرکت

خدمات و پشتیبانی اقتصاد نوین وابسته به بانک اقتصاد نوین را درکارنامه شغلی خود دارد.


علیرضا شهبازی استاندار دولت دهم در پیامی انتصاب عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار جدید کردستان را تبریک گفت.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی،متن پیام به شرح ذیل است.

  ۆ قُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَڵ صِدْقٍ و َأَخْڕجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ ۆ اجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا ( سوره اسرا – آیه 80 )
و بگو: پروردگارا ! مرا [در هر کاری] به نیکی داخل کن و به نیکی خارج ساز، و از نزد خودت برایم نیرویی یاری دهنده مقرر بدار.
اینک که فرصت خدمت به مردم نجیب و فهیم کردستان به برادر بزرگوار و دوست عزیزم جناب آقای عبدالمحمد زاهدی سپرده شده از یک سو خداوند قادر متعال را سپاسگزارم که بار این مسئولیت سنگین را از روی دوش اینجانب برداشت و از سوی دیگر هرچند توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و نیک کردار این خطه از میهن اسلامی به دلیل واگذاری مسئولیت سلب می شود، اما راضی به رضایت پروردگارم.
امیدوارم حضور استاندار جدید در کردستان منشاء خیر و برکت بوده و زمینه خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم استان فرهنگی کردستان را فراهم کند چرا که اعتلا و پیشرفت این نقطه از خاک میهن اسلامی نیازمند توجه ویژه و تلاش مضاعف دست اندرکاران امور اجرایی کشور و به خصوص مدیران استان است.
بی شک سوابق و تجربیات ارزشمند استاندار جدید کردستان در کنار همکاری و همیاری آحاد مردم استان و به خصوص مدیران و دلسوزان منطقه می تواند کردستان عزیز را به سمت پیشرفت، توسعه و آبادانی بیشتر سوق دهد؛ توفیق همگان را در خدمتگزاری به مردم از پرودگار منان خواستارم.

علیرضا شهبازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد