هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

لزوم لحاظ ردیف خاص در بودجه برای تامین مالی و سرمایه در گردش تولید

خبرگزاری فارس: برنامه‌های سجادی کلیشه‌ای است/وزارت ورزش عرصه جولان سیاسی‌کاران نشود

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛محمد بیاتیان عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در بودجه سال 93 در  بحث صنعت و معدن کمک به صنایع ورشکسته  و در آستانه ورشکستی برای این که بتوانند بر روی پای خود بایستند مهم ترین اولویت را دارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:یکسری از صنایع و واحدها که کلنگ آن ها نیز به زمین زده شده است باید به سرانجام برسد و برای تحقق این مهم باید از راه اندازی هر پروژه جدیدی در این خصوص اجتناب کنیم.

بیاتیان راهکار تحقق این دو اولویت را مدیریت هدفمندی یارانه ها به خصوص در بحث توزیع یارانه نقدی توصیف و تصریح کرد:مدیریت منابع مالی بدون اصلاح شیوه پرداخت یارانه ها نیز ممکن نیست از این جهت دولت باید در بودجه سال 93 برای حمایت از مقوله تولید شیوه اجرای هدفمندی یارانه ها را اصلاح کند.

وی ادامه داد: ما از دولت درخواست کردیم بندهایی که برای حمایت از تولید ملی در بودجه امسال عنوان شده در بودجه 93 نیز ذکر شود و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرده اند که جهت گیری بودجه سال 93 باید به سمت حمایت از تولید ملی باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: با توجه به برنامه دولت برای حمایت از تولید، باید در درجه اول برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی فکر جدی شود.

وی تاکید کرد: در جریان اجرای قانون هدفمندی یارانه ها سهم تولید در جهت ارتقای بهره وری و نوسازی واحدها تخصیص نیافت و صرف پرداخت یارانه نقدی شد. بنابراین لازم است که در بودجه سال آینده تسهیلاتی با بهره پایین به منظور ارتقای بهره وری صنعت تخصیص یابد.

به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی) عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد:برای تامین مالی و سرمایه در گردش که نیازمند تخصیص منابع از بخش دولت است باید حتما در قانون بودجه ردیف خاصی در نظر گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد